ADRESSE TIL BREV:

TP E-commerce Nordic AB
Box 57
435 21 Mölnlycke
Sverige

Se Service & Hjelp for returnering


HOVEDKONTOR

TP E-commerce Nordic AB
Gröenvägen 4
438 91 Landvetter
Sverige

Vi accepterer ikke besøgende, returneringer eller breve til kundeservice på denne adresse.


KUNDESERVICE

Hvis du vil returnere eller klage, skal du udfylde vores returformular, som du kan finde her.

Inden du kontakter kundeservice, skal du prøve at finde svaret på vores side for Ofte stillede spørgsmål - på denne måde behøver du ikke vente på et svar.

Kontakt kundeservice via e-mail kundeservice@teknikproffset.dk.

Vores mål er at besvare alle e-mails inden for 24 timer (arbejdsdage), men i løbet af dagen oftest inden for 2-3 timer.


FAKTURERINGSSPØRGSMÅL

Har du et spørgsmål vedrørende fakturaer?

Kontakta Qliro via länken, de har olika kontaktvägar och du kan enkelt välja det som passar dig bäst. Qliro hanterar endast faktura/konto-frågor avseende köp gjorda på Teknikproffset.se

BEMÆRK! Hvis du ikke har modtaget din faktura, eller har spørgsmål vedrørende dit køb eller levering, skal du kontakte Teknikproffsets kundeservice på kundeservice@teknikproffset.dk


LEVERING AF VARER

Har du varer til TP E-commerce Nordic AB, men har du ikke leveringsadressen?

Brug nedenstående adresse, vores varemodtagelse sørger så for, at varerne ender det rigtige sted.

TP E-commerce Nordic AB
ATT: Godsmottagning
Gröenvägen 4
438 91 Landvetter
Sverige